pirmdiena, 2010. gada 6. decembris

vājiem nerviem lūdzu nelasīt!


Tāa!
Varbūt kādam ir kādi padomi vai ieteikumi, ko darīt ar visu laiku asiņojošu degunu?
Vispārīgi es jūtos labi un nekādi nogurumi vai reiboņi nav manīti, kas liecinātu uz ko smagāku.
Vienkārši tas tiešām ir diezgan traucējoši, ka kkādos random brīžos man no deguna sāk šļākties asinis. nevis tā mazliet, bet riktīgi.
Tālu no bildē attēlotās situācijas man tiešām nav, lekcijā arī ir gadījies. Šodien mana izlietne bija nošļakstīta ar asinīm. labi, ka mans organisms nesignalizē ar vemšanu, redzot asinis.

2 komentāri:

  1. vai asiņu tecēšana saistāma ar novājinātu imūnsistēmu? iedomājos, ka varbūt zini.

    es diemžēl neko nevaru ieteikt.

    AtbildētDzēst
  2. domāju, ka nav saistīta.
    vismaz nespēju to noteikt.

    AtbildētDzēst