ceturtdiena, 2010. gada 11. novembris

mana RTU dzīve kā vienmēr.

Esmu pacēlusies vēl augstāk peldēšanā. ^^ šodien nebija otrais krutākais čalis, bet pirmo es apsteidzu un tagad esmu pati pirmā savā grupā ^^ Es nesaprotu, kā tieši šitais varēja notikt. Es tikai skatos, ka ar katru nodarbību man sāk likties, ka viņi peld aizvien lēnāk un lēnāk un nevaru saprast, kas viņiem visiem kopā pēkšņi par slikto dienu, bet laikam jau jāpieņem skarbā patiesība, ka es vienkārši peldu ātrāk.
Bet es nesaprotu, kā cilvēki 1 h pēc kārtas spēj peldēt vienkārši no viena gala līdz otram visu laiku. Tā man ir mīkla.
Bet es jūtos fantastiski, ka man nav iespēja ieskriet nevienā priekšāpeldošā cilvēkā, jo gluži vienkārši esmu pirmā. Un tie, kas stāv pirmie
arī ir normālāki un palaiž, ja viņi reāli redz,
ka tu peldi ātrāk. Nedod dies' ja tu paiesi garām kādam apakšējā galā, kaut arī skrien viņā iekšā katru reizi, kad peldat, dabūsi skatienu, kas spēj nogalināt.
Es gan esmu bišku beigta. Man tomēr ir jāpierāda savs pirmās tituls. Beigās tiku pie krampja pēdā.

Peldēšana mani nogurdināja vairāk, kā Skrējiens Pēc Radistu Zelta. Nezinu, kāpēc, bet šie kontrolpunkti mani aizrāva vairāk, lai gan nekas īpaši fantastisks jau nebija. Laikam vainīgs bija tas, ka es pirmo reizi mūžā uztaisīju savu komandu. Ziniet, tā ir laba sajūta.
Un mājiņās braucām izmirkuši līdz ādai, bet es vēl neesmu saslimusi.

Un es skaitos bez jakas un bez čību cilvēks. Man ir klāt jauns tituls ^^
Un šodien parunājos ar vienu no saviem mērķiem manā kursā ^^ jaukii.
un man kursā ir meitene, kuras ūberiedvesma un kas tik vēl ne ir Maikls Džeksons. Viņa mēnesi bija galīgi beigta pēc viņa nāves. diezgan traki. Viņa taisīs Maikla Džeksona zeķes. Es pat nezināju, ka viņam ir tādas raksturīgās zeķes
.

Un šodien es pēc ilgiem laikiem nenokavēju, jo bija materiālzinību ieskaite. Diezgan smieklīgi, ka mēs varam izmantot PILNĪGI visu un sarunāties savā starpā.
"-Klau, betonu var līmēt?
-Kāpēc, lai kāds līmētu betonu?
-Man nevajag zināt, vai kāds to dara, bet vai vispār ir iespējams salīmēt betonu?

-Kas ir tērauds?
-viņš nav tāds melns? nu rokturi nav no tērauda?
-nu man vajag zināt, vai tērauds ir deformējams.
-domāju, ka noteikti nē. "

būtībā bija diezgan murgaini, bet nolikts būs. Par atzīmi gan nezinu.

un es stāstu tik bezjēdzīgas lietas. beeet man gribās. bet jo biežāk es rakstu, jo mazāk cilvēku komentē :D


Uuun es beidzot izbraucu ar liftu ar pogu "Hell" un ne tikai. Tagad ir pat pa pusei dokumentālā filmiņa par sātana izdzīšanu no lifta, bet es tur neesmu. Biju kameras vīrs. Un mācītājs, jeb sātana izdzinējs nepazuda, bet vai tas kādu uztrauc. Un garāmgājēji laikam domāja, ka mēs esam reāli dīvaini. jesss. Mērķis panākts.
Bet mēs, RTU, varam aizbraukt tikai uz Elli.

Un mani kaitina tas, ka man last.fm'ā tie divi vienīgie ārzemju cilvēki, kas man ir draugos, apmeklē ļoti fantastiskus koncertus tik bieži, ka es jau sen būtu atslēgusies no laimes. Tikai sēdi un siekalojies.

7 komentāri:

  1. Ja šitā turpināsi, drīz tevi pārcels nākamā līmeņa peldēšanas grupā :D
    Jums forši k.d. :D bet nu jā, mums dažos priekšmetos nav labāk.

    AtbildētDzēst
  2. Man šķiet, ka viņi tā nedara un es justos ļoti lūzeriska vidējā grupā. Viņi visu laiku peld. visu visu laiku. nesaprotu. Kad es būšu liela, es arī tā varēšu :D

    AtbildētDzēst
  3. vispār... kāpēc tev ir sports?
    man patīk jūsu dialogi kd vidū :D

    AtbildētDzēst
  4. RTU pirmajā kursā visiem ir obligāts sports. Atkarībā tikai, ko tu izvēlies: Aerobika, estētiskā vingrošana, ārstnieciskā vingrošana, peldēšana, basketbols, futbols, teniss un vēl viss kkas.

    AtbildētDzēst
  5. ha ha, man patīk tavi RTU dzīvesstāsti :)
    es arī gribu redzēt tās zeķes!

    vienīgā situācija, kur varu iedomāties, ka pasniedzējs ļautu visiem kd muldēt, ir, ja viņš domātu, ka neviens tāpat neko tur nezina. bet nu jums gan jau ir labāk

    AtbildētDzēst
  6. man arī patīk tavi ieraksti. Vismaz man ir tāda sajūta, ka es par tevi zinu gandrīz visu. Vismaz lielāko daļu. :)

    AtbildētDzēst
  7. NU grūti pateikt, kāpēc tā drīkst, bet es nesūdzos :D

    Jā, Zane, būtu jauki, ka tu arī rakstītu :D

    AtbildētDzēst