svētdiena, 2010. gada 7. novembris

šokolādes dušas želeja

Matīss, es sapratu, ko tu vēlies man dot, bet nesaprotu, kas tā par fīču, ka nevari pats valkāt.

Es gribu kādu sirdi plosošu grāmatu. Tādu, ko lasot, var klausīties ambiento mūziku un raudāt nepārtraukti. ^^
Visam jābūt līdzsvarā.
Vispār man uzbrauca par to, ka es visu laiku smaidu. Ahaaa. tomēr pirmais.

Es gribu arī uztaisīt emuāru, kur rakstīt pilnīgi visu sviestu, lai jūs par mani nepadomātu slikti.

Vectēvs mani sabiedēja ar manu nepārtraukto it kā temperatūru. Viņš man lika aiziet pie ārsta taisīt rentgenu un izrakstīja recepti, ko man katru dienu jāēd un jādzer, lai būtu labāk. Tādi jau ir tie vecvecāki. Bet pareizi ir. Manas plaušu slimības nav tās vieglākās. Un man kaķis gulēja uz krūtīm. Kaķi tiešām jūt, ka kaut kas nav labi?
Tagad mani visu laiku baro ar tējām. Bet šodien es tiešām nejutos labi.
Mamma ar vectēvu visu laiku runā par ķīniešiem, kas pakļaus pasauli.

Bet mana ģimene man pārmet, ka es visu laiku vazājos apkārt, lai gan man šķiet, ka es to tiešām daru reti. Mana māsa bija baigi aizvainotā, ka viņai vispār nav laika. Aha. tad, nez kāpēc man šķiet, ka viņa man visu laiku stāsta par to, kā viņai gāja tur un tur un vēl tur.

Un man nav tā talanta, lai dizainētu tērpus. Nu nav. Tātad viena specialitāte noteikti atkrīt. savā ziņā labi.

Kāpēc tieši man betons liekas smieklīgs?

Uuun šosestdien atkal biju nabaklabā. īstenībā tīri jauka vieta. Sāk tur patikt aizvien vairāk un vairāk. Melnā Piektdiena ir galīgi nojūgusies, tad tagad metālisti meklē citas vietas, kur izpausties.
Labi, nebija metāls sestdien. Bija grupa, kurā dzied čalis no pirmās ģimnāzijas "Black Apple Market". Nav slikti. Pirmā ģimnāzija paceļ grupas vērtību. Satiku Mariju ar visu Ābolu.
Un Huskvarn tika nokavēti, jo tika apskatīta atkalatvērtā Rock'n'Riga. Bija ļoti patukša, jo nekas neuzstājās. Un arī "Ala" tika apmeklēta, saplēsta glāze (ne manā kontā) un saruna par pirmo ģimnāziju ^^ esmu savas skolas patriots.
Huskvarn tika redzētas vien 3 dziesmas, bet tāpēc tās tika izbaudītas pilnībā un līdz galam.

Laikam ļoti labs veids, kā pasargāties no vilšanās cilvēkos, ir neko negaidīt no viņiem. Tik patiesi. Bet tai pašā laikā jābūt gatavam saņemt visu. Grūti.

2 komentāri:

  1. mans kaķis man arī šodien gulēja uz plaušām - tik jauki. Ceru, ka palīdzēs. Un neslimo! Un nevazājies apkārt, dari mazāk! Man arī pārmet, ka pagājušonedēļ bezjēdzīgi gāju visur kur un šoreiz laikam viņiem taisnība. Iziešanas jāsamazina līdz minimumam.
    Turies Zane! Zanēm ir spēks!

    AtbildētDzēst
  2. man šķiet, ka tev 24/7 vajadzētu nēsāt to kaķi uz plaušām piesietu :D

    ZANEEEES!!!!

    Bet mans Rīgas kaķis neguļ man uz krūtīm, viņam pohuj par mani. Ikšķiles kaķis gan par mani rūpējas ^^

    AtbildētDzēst