ceturtdiena, 2010. gada 4. novembris

temperatūra aizstaigā prom


Vai kāds tiešām spēj iemainīt vecos labos dzīvsudraba termometrus?








Es ļoti priecājos, ka tomēr izlēmu šodien pamest dzīvokli. Tāda ir nelaime ar brīvajām dienām, ka negribas neko darīt. Jo vairāk brīva laika, jo mazāk tas tiek izmantots lietderīgi.
Ir reāli kaut kas jāsāk darīt.

bet ir prieciņš, ka mēs tiešām sākam regulāri apmeklēt kāpšanu. Es gan pagaidām esmu ļoti lūzeriska, bet es ceru, ka mans skills atgriezīsies.
Es tiešām gribu būt sportiska un maz ēdoša.

Un klausīties Nox Arcana ir mokoši. Jo viņu mūzika ir ļoti cauri ķermenim strāvojoša un brīnišķīga, bet viņiem last.fm ir ļoti neizdevusies bilde. Bet tomēr es Nox Arcana klausos vairāk par Tiamat ar debišķīgo bildīti. Tomēr mūzika ir svarīgāka. bet visu laiku pieķeru sevi pie domas, ka tagad man skrobojās neglīta bilde.

Tad nu šodien, par spīti nelielajai temperatūrai, bija kāpšanā ar mandarīnēšanas pauzēm un šoreiz bija arī vecie biedri, kas nez kāpēc bija kur slēpušies iepriekšējās reizes.
Bet ja es izgāju no mājas ar temperatūru, tad atgriezos bez tās. laikam tomēr labi pavadīts laiks ir lielāks ieguldījums veselībā.
Un pēc kāpšanas bija beidzot Riga Plaza apmeklējums. Tā jau smuki.
Un beigās folkbāra "Ala" apmeklējums. Un tika satikta sen nesatikta exparalēlklasesbiedrene.
Bet dejošana mani laikam tik ļoti neaizrauj. Tas ir tik ļoti dīvaini.

Un es nopirku ķīmijas tabuliņu ar šķīdības tabulu, periodisko tabulu un visādām formuliņām. jūtos ķīmiski. bet man uz 5dienu ir jāuzzīmē piecu tērpu kolekcija. ai ai ai.
bet matemātikā iet ģeniāli, jo par robežām uzrakstīju bez kļūdām un visi mani apbrīno un nelīdz tas, ka es simto reizi saku, ka esmu to jau mācījusies. Man visiem ir jāpilda viņu mājas darbi.

5 komentāri:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaa, tik forši par to 5 tērpu kolekciju! Jā, es jau jūtu sajūsmu, lai gan tevi tas laikam tik ļoti neiepriecina, centīšos tev pārstrāvot savu prieciņu. (:

    AtbildētDzēst
  2. Nu man nav ne jausmas, ko man vajadzētu darīt :D tāpēc sajūsmas īsti nav.

    AtbildētDzēst
  3. izklausās patiešam jauki par 5 tērpiem. :) ja man kaut nieciņš būtu jārada uz lekcijām!

    AtbildētDzēst
  4. es neuzzīmēju.
    Bet nekas. Uz nākamnedēļu ir 5 tērpu kolekcija klasiskajā stilā. (pirms tam bija romantisms)
    tā ka fantastiski :D

    un es reāli neņemšu apģērba konstruēšanu. Man tiešām nepadodas.

    AtbildētDzēst
  5. Romantiskais stils taču visjaukākais - ar visām tām mazajām puķītēm, volāniem, gaisīgiem audumiem utt...

    AtbildētDzēst