otrdiena, 2010. gada 9. novembris

Nekad nešķiršos no sava RV1Ģ gredzena

Es biju RTU atjautības sacensībās "Cietais Rieksts"
Ahahaha.
Tikai biju mazliet vīlusies. Bija tādi ekonomiski uzdevumi nevis tādi atjautīgi. Bet nu to organizēja IVF (inženierekonomikas un vadības fakultāte).
Tagad es zinu, ka rtu IR fakultātes, kuras tiešām arī izskatās smuki. Ķīmijas laikam ir visbriesmīgākā no visām.
Bet vispār redzēju pāris pirmģimnāzniekus. Un viens nēsāja gan gredzenu, gan kreklu. Tas ir vēl patriotiskāk kā es. Žēl, ka tieši šodien nebiju
uzvilkusi gredzenu.

Un mans Kārlītis atkal vazājas apkārt pa smukām alus pasēdēšanas vietām :D (nekādu pārmetumu) Ceru, ka labs projekts izveicās vai arī laba svinēšana par foršā amata ieņemšanu ^^

Un es tiiik ļoti vēlos saņemties vakaros skriet. šodien bija tāds ļoti superīgs laiciņš skriešanai.
Es tiiik ļoti vēlos pabraukāties ar būvniecības fakultātes liftu, kuram ir poga "Hell"!

Un man galīgi nesanāk aiziet uz pašpārvaldes sēdēm. Es esmu bijusi tikai uz divām un vienu saliedēšanās semināru, nekur neiesaistos un rīt es nevaru aiziet, jo ir sacensības "Skrējiens Pēc Radistu Zelta". Šķiet, ka es atkal palaidu garām iespēju sadraudzēties ar cilvēkiem.


Un ziniet, kas vēl šodien bija kruti?
Mēs peldēšanā stāvam pēc kārtas no labākā uz sliktāko.Parasti es biju kāda 6tā, bet šodien mani pārcēla, kā trešo un arī tad, peldot uz ātrumu uz muguras, es ieskrēju pa priekšu peldošajā otrajā čalī. Es peldēju ātrāk par otro krutāko mūsu grupas dalībnieku ^^

Man ir progress.



1 komentārs:

  1. Es tur iegāju tikai tāpēc, ka man bija jāgaida uz sēdi :D Un tur bija Niks ar Ievu :D
    Bet nu jā :)
    Prieks par tavu peldēšu mīļum :)

    AtbildētDzēst