ceturtdiena, 2010. gada 25. novembris

Postmodernais ekscentrisms

Ja cilvēki nebūtu tik egoistiski, tad pazustu 95% no viņu problēmām.
Nu attēls gan nav ar to saistīts. Bet tur ir tā forši parādīts. Atliek vien minēt, kur es esmu.



Gribēju sniegu- dabūju sniegu. Es pat saģērbos siltāk, bet vienalga bija auksti. Un pat noslinkoju aiziet ēst pusdienlaikā, lai ietaupītu siltumu.
Bet BALTS!
Un ir forši, ja kāds sagaida pēc lekcijām uz aicina apskatīties izstādi par kartēm (bet ir forši visās vecajās kartēs meklēt savu rajonu).
Tas nekas, ka bija doma neiet uz peldēšanu, lai ātrāk tiktu mājās un varētu izpildīt laboratorijas darbu Civilajā aizsardzībā.
Bet vispār es negāju uz peldēšanu, jo šodien bija auksts.
Bet skumīgs prāts par to cilvēku, kuru piečakarēju un neaizgāju uz izrādi "Jēkabs". (šī izrāde vairs nebūs šogad ) Bet man nemaz negribas atvainoties, ja pats cilvēks ir tik nepretimnākošs.
Un vēl neaizgāju uz Švernu tāpēc, ka ar kājām mājās naktī šādā laikā pavisam negribējās iet. Man vajag tikai mazliet mazliet pierast pie tā, ka ir auksts.

Un šodien divas kerzainas meitenes gāja uz blondīņu filmu "Easy A" ^^

Un vajag izdomāt tā, lai es brīvdienās darītu ko lietderīgu, bet mammai būs dzimšansdiena un vajadzētu tā smuki sakārtot, lai prieciņš!

Šodien mums bija materiālzinību praktiskie darbi un mums apkārt laida betona un asfaltbetona gabalus. Man tiešām patika. Betonā ir kaut kas tāds, kas pievelk.

Un es skatos savu mūzikas mapi un viss ir tik ļoti daudz klausīts un nav nekā jauna.

1 komentārs: