ceturtdiena, 2010. gada 3. jūnijs

MATEMĀAAATIKĀAAAA

Daudz matemātikas.
Pēdējās dienas jau ir daudzi tādi pirmās ģimnāzijas randiņi. Tiekoties tiek risināta matemātika.
Nav jau tā, ka man nepatiktu. Matemātika kā nekā ir vienīgais, kas man padodas. (protams, ka man padodas visneloģiskākā un nelietderīgākā lieta uz pasaules)
Bet ir smieklīgi iedomāties skatu no malas.

Bet šodien mums paveicās. Bijām īstajā vietā, īstajā laikā. Apbrīnojami.

Iegūtos "Kārums" sieriņus gan atdāvinājām.


Lai atslābinātu nervus pirms eksāmena nejauši trāpījāmies dzimšanas dienas piknikā uz AB dambja. Beidzot zinu, kur tas ir. Sasaistījās vieta ar nosaukumu kopā. Un atkal angļu valoda. AAAAAAA. vienmēr angļu valoda. Es nespēju saņemties.

Bet tagad domāju, vai man vajadzētu vēl ko mācīties vai nē.
Un šodien bija arī mazliet no mākslas. Uz haļavu varbūt tomēr likšu iestājeksāmenus LMA.

4 komentāri:

  1. vesela kaste?! kas tad jums bija jādara, lai viņus dabūtu? :D

    klau, pasaki man ar, kur ir tas AB dambis. es visur lasu, ka cilvēki iet uz viņa sēdēt, bet joprojām nesaprotu, kur tad

    AtbildētDzēst
  2. Aaaaa,vajadzēja man tos sieriņus atdāvināt :p

    Eu, bet forši, es biju piemirsusi par blogiem :) un tagad skatos- vovč, tev tik daudz te kas sarakstīts. Tik jauki ^^

    AtbildētDzēst
  3. mm, AB dambis ir jauka vieta, manuprāt.
    bija jauki jūs satikt. ^^

    AtbildētDzēst
  4. Tur ir ritīgi forši.
    Vispār mūžību nebiju tevi satikusi, Mētra :)

    Nebiji pa ceļam, Laura :D
    Man nepatīk, ka es vienīgā rakstu. man patīk lasīt labāk.

    Lai tiktu pie sieriņiem, mums bija jābūt pareizajā laikā un pareizajā vietā ar pareizo paroli. Mums ļoti nejauši pat sanāca ^^

    Grūti pastāstīt par AB dambi. Zin kā. Ir tas parciņš pie Saules akmens un tad sēžot tur pāri ūdenim var redzēt tādu garu pussalu, bet tur var piekļūt no pretējās puses. No tā tilta, kas iet no strēlnieku laukuma. Pāri viņam un tad pa labi ir tas AB dambis. Foršāk, ja tur paiet līdz galam pa labi.

    AtbildētDzēst