pirmdiena, 2010. gada 14. jūnijs

Man vajadzēja kārtot māju

Es skatos, ka manu ziņu skaits šeit katru mēnesi sarūk, ja martā bija 26, tad aprīlī 22 un maijā vairs tikai 11.
Bet nav bijis īpaši laika droši vien.



Un šodien man vispār nav nekā aiz kā aizķerties. Nu daļēji pie tā vainīga mana slimība. Viduvēji slikti jūtos. Temperatūras nav, bet iesnas, kakla sāpes un galvas reiboņi garantēti.
Un vēl man diezgan brutāli asiņoja deguns. Viņš tecēja. Tas IR pretīgi.







Bet šodien izdarīta lietderīga lieta. Es pieteicos kā brīvprātīgais dziesmu svētkos. Esmu lepna.
Un vēl mans dators varbūt būs drīz saremontēts.

Un es neļauju sev domāt visādas filozofiskās domas, jo tās mani vienmēr noved pie blenšanas vienā punktā.

4 komentāri:

  1. Sākumā neiedomājos, kāpēc tu māju kārtot sagribēji, tagad sapratu - nav taču datora :) veseļojies!

    AtbildētDzēst
  2. Būs būs :D

    Nu nē. Māju kārtot vajadzēja, jo to jau sen bija jāizdara, bet esmu šausmīgi slinka. Es nespēju iedomāties, ka no manis varētu sanākt laba mājsaimniece.
    Datora nebūšana ir blakusefekts.

    Paldies. cenšos.

    AtbildētDzēst
  3. Eu, es arī gribu būt Dziesmu svētku brīvprātīgais :o:o:O

    AtbildētDzēst