svētdiena, 2010. gada 20. jūnijs

virsraksti mani drīz nobeigs

Tagad jau dienas Ikšķilē ir garām, bet man pat ir sarakstīts, ko es vēlos pateikt.
mans sabiedrotais ir grāmata.
Bet nemaz nav slikti tā atpūsties (no visa pārējā, kas nav darbs)

Stīvena Kinga grāmata bija apbrīnojami briesmīga. Nekad nebūtu izlasījusi, ja lasītu Rīgā, kad man būtu citu ko darīt. Tādi Zosādas tipa stāstiņi. Varbūt jāmaina rakstnieks.
Bet vienā man patika ideja- Kad šodiena kļūst par vakardienu, tad to apēd radījumi, ko sauc par langoljeriem, kuri ir bumbas ar sejām.
Tas man atgādina manu bērnības mīklu, ko līdz galam tāpat neizprotu. Kā es varu NEKO neredzēt aiz sevis. Nu vajadzētu taču kaut vai melnu redzēt. Bet NEKO. neizprotu. šajā brīdī iespējams es sabojāju visu inteliģento iespaidu (ja tāds vispār bija) par sevi.

Un jau kādu 5 reizi dzirdu, ka es esot līdzīga Mārai no Astronaut. Tas pat nav kompliments. Jo man viņa nepatīk.

Man sagribējās paskatīties Pokemonus vai Digimonus vai ko tādu. ļoti nejēdzīga vēlēšanās. Ceru, ka pāries. Man ir jānoskatās filmas, ko man Liene ir ieteikusi (Esmu sākusi rakstīt šeit cilvēku vārdus. Senāk tā nedarīju un negribēju darīt)



Un tagad man ir 3 izlaidumi, uz kuriem esmu bijusi šogad. Lai gan izlaidumi ir izslavēti ar garlaicību (nu oficiālās daļas) tad tomēr mani sajūsmina arī tā. Tagad gribas savējo, bet tas tikai pēc mēneša.

Pirmo reizi biju Shot Cafe. Visai jauka noskaņa. Un Māris Šverns ir tīri jauks.
Un arī tajā Andrejsalā nebiju bijusi. Tur forši smiltiņas sabērtas iekštelpās kā jūrmalā un šūpuļtīkls mani arī fascinēja. Daudz atklājumi šodien. Un satiku divus klasesbiedriņus (tomēr viņi skaitās vēl) un viņš man teica, ka viņi 3.30 uzstājas A-salā, bet tā arī nesapratu, vai joks vai nē, bet cik sapratu, ka viņi tiešām tur ieņēma skatuvi pēc 3 uz visu nakti. Nezinu gan ko tieši viņi darīja. Bet es priecājos par pirmās ģimnāzijas prātiem.

Un naktī ūdens Daugavā bija ciplanētniecisks.

9 komentāri:

  1. kā ir jāsaprot citplanētisks? ;D
    Baisa paskata?

    AtbildētDzēst
  2. Aptuveni :D
    Viņš bija tāds radioaktīvi zils.
    Ļoti dīvains. Tā krāsa, kas laikam saucas tirkīza.

    AtbildētDzēst
  3. Ka es tev saku. Tirkīzā nav zaļas krāsas. Gaišs.
    Aqua ir zaļganzils. Un tas ir tumšs.
    :D

    AtbildētDzēst
  4. mm, šajā brīdī es iemācījos kaut ko jaunu par krāsām.

    AtbildētDzēst
  5. Šitais ir mans tāds diezgan subjektīvais viedoklis, kā atšķiras tās krāsas. :D

    AtbildētDzēst
  6. Šitais mums ir ilgstošs diskusiju avots :D

    AtbildētDzēst
  7. Man šķiet es sapratu, ka tirkīzā ir tomēr mazliet arī zaļā krāsa. vienkārši ļoti dīvaina zaļā krāsa. bet pārsvarā zils.

    AtbildētDzēst
  8. Manuprāt, klasesbiedri skaitās klasesbiedri līdz mūža galam. Vidusskolas klasesbiedri ir pēdējie, tātad tos tā var saukt neko nemainot. Ar pamatskolas vai vēl kādiem klasesbiedriem ir grūtāk, jo skaidrības labad jākabina klāt briesmīgais papildinājums "bijušie", bet būtībā arī bez tā var iztikt.
    Es piemēram, vēl joprojām mēdzu kaitināt līdzcilvēkus visus klasesbiedrus saucot par klasesbiedriem, jo mēdz tomēr būt no svara vai tie ir esošie vai bijušie un cik sen bijušie. Tā lūk.

    P.S. Un vēl man nepatīk, ka obligāti jānorāda kāds konts, ka nevar tā anonīmi :(

    AtbildētDzēst