svētdiena, 2010. gada 13. jūnijs

atkal

Nu jau man ir jāuzraksta par veselām 3 dienām. Nu īstenībā es pat nezinu, kura diena tagad ir un kad tas bija.

Pirmām kārtām jau dzimšanas dienā bija tīri jauki. Esmu oficiāli veca.
Man patīk jubilejas skolas laikā, jo man patīk darīt arī ko lietderīgu tajās dienās. Bet man patīk arī mans datums ļoti. Tāds patīkams.
Diena sākās pavisam nevainīgi. Tikai pēc tam mani izvazāja pa visādām vietām ^^ Nu nepatīk man runāt ar svešiem cilvēkiem.
Bet paldies visiem cilvēkiem, kuri iesaistījās. Pārsteidz, ka manis dēļ cilvēki ir spējīgi ko tādu izdomāt :D
Bet nu es nekad tā īsti nesvinu neko. Nezinu. Man ir kaut kāda neliela paranoja no visiem svētkiem. Ziemassvētki man ir milzīgs stress.

Nākamā diena bija jauka tāpēc ka nejauši sanāca tikties ar visādiem cilvēkiem, kurus sen nebiju redzējusi. Kaut tās 5min runāšanās ir ļoti jaukas.
Un es redzēju "Šausmas Gobu ielā". Par spīti sliktajām atsauksmēm man patika. Brīžiem vairāk, brīžiem mazāk.
Bet sapratu, ka šausmu filmas nemaz tik briesmīgi mani neiespaido. Un asinis arī tik ļoti nemaz netraumē. Lai gan ļaunā psiholoģija man patīk vairāk. Asinis ir bezjēdzīgas.
Tagad man ir saraksts ar filmām, ko vēlos noskatīties, bet to nevaru pagaidām.
Un tai pat dienā arī es 30 min stāvēju uz šosejas lielā gāzienā, lai nostopētu uz jūrmalu. Bet mēs to beigās izdarījām un bija tā vērts. Un kā vēl. Pārvarot grūtības, parasti gadās visādas lietas, kas atsver visu un vēl vairāk. Mēs redzējām zibeņiem pilnas debesis. Tā nu tiešām visas debesis pilnas ar sazarotu gaismu. Baisi, bet tāds spēks. Tas man patīk vētrās, gāzienos un perkonā. Tu jūtu spēku.
Un ja nebūtu tik nenormāli daudz odu, tad vispār būtu ideāli, bet šogad nav neviena, kas nebūtu pasūdzējies par odiem.

Un 6dien abas tādas puslīdz ballītes bija dīvainas. Jo uz vienu es aizbraucu ap 14, kad neviena vēl nebija un braucu prom ap 19, kad visi tikai sāka braukt. Un uz otru es braucu pusnaktī, kad tur puse jau bija atlūzuši, lai 4 atkal celtos un lāpītos.
Bet man patika arī trijatā padzīvoties pa dienu, kad neviena vēl nebija. Un es nesaprotu, kā ir iespējams pļaut zāli reizi divās nedēļās un veltīt tam divas dienas. Baigi nenormāli, lai gan skats jau ir burvīgs.
Un tagad man ir sarunāts skatīties "Sex and the City 2". jessss.

Un kad bija pienācis laiks braukt uz otru pasākumu, tad jau man bija uznācis slinkums, bet, protams, atkal nolēmu, ka nožēlošu, ja neaizbraukšu un sakravāju mantiņas.
Ja pa dienu palaidu garām iespēju doties pirtī, tad naktī to izmantoju, bet tagad šķiet tas atstāja pēdas uz manu veselību. Pirtij gadījumā nebija jāpalīdz veselībai?
Bet no rīta arī ap 5iem braucām prom, jo mūsu šoferītei bija jābrauc pakaļ brālim. Viņai bija superīgs braukšanas stils.
Bet man patīk, ka tā arī neiznāca gulēt. Man patīk tomēr mājās gulēt.
Prieks par visiem sen nesatiktajiem cilvēkiem.

Un es atkal satiku divas meitenes, kas ir manas ideālās. Es tik bieži tādas satieku. Es nespēju saprast, kā ir iespējams tik ģeniāli runāt. Man patīk sajūsmināties par cilvēkiem.

Vispār naktī bija sajūta kā jāņos. Vismaz vēl jāņīgāka sajūta man nemēdz būt.


Un sāku nopietni uztraukties par māsu. Jau otro reizi viņa pilnā nopietnībā saka, ka ienīst savu dzīvi.

4 komentāri:

  1. Laura pabeigs Zviedrus pēc cik gadiem?
    Tad arī vairs neienīdīs, pagaidām tas ir tikai dabīgi :)

    AtbildētDzēst
  2. Es nevaru izlemt vai man skatīties Sex and the City 2 vai neskatīties. Vēlāk gribu dzirdēt atsauksmes :p

    Un man patīk tavi piedzīvojumi un koku foniņš. ^^

    AtbildētDzēst
  3. Ne jau Zviedri ir vienīgais iemesls. Labi. Tas ir liels, bet ne vienīgais.



    Es satiku Mariju un viņa teica, ka bija kino uz "Sex and The City" un esot raudājusi un dzīvojusi līdz. Es viņu nosaucu par cacu :D bet nu man gribas redzēt. Tik drīz tas nebūs, bet būs.
    SKATIES. nevar būt, ka nepatiks :D

    Tagad ir daudz visādi foniņi. Pilnīgi grūti izvēlēties. Man šķiet, ka man bieži mainīsies foni.

    AtbildētDzēst
  4. Turklāt tagad viņi ir smukiņi tie foniņi :D

    Es vienalga gribu dzirdēt atsauksmes vispirms :p

    AtbildētDzēst