ceturtdiena, 2010. gada 24. jūnijs

Līgas un Jāņi.

Tagad neatceros, ko darīju pirms Jāņiem. Un par Kazanovas orķestra koncertu recenziju lasiet www.zalaskakas.blogspot.com, jo tas vistiešāk atspoguļo emocijas un sajūsmu. Atvainojos par pilnīgi neprasītu reklāmu.


Tagad par vakaru, nakti un rītu.
Mums arī bija pat Līga un Jānis. Tiešām patīkami.
Bija neliela neizpratne par agro braukšanu, jo visa nakts taču būtu laiks. Kad nelielais īgnums ar agro celšanos Līgu dienā bija aizskalots dušā, tad jau veiksmīgi bijām nonākuši līdz šosejai, lai uzsāktu bezmaksas ceļu uz Džūksti. Šoreiz man šķiet mums paveicās ar šoferiem. Gan turp, gan atpakaļ bija tiešām ļoti sakarīgi braucēji. Un tas, kas mūs paņēma atpakaļ braucot teica, ka parasti neņem stopētājus, bet mūs paņēma, jo mēs esot izskatījušies pēc puķu bērniem. Laikam otro reizi mūžā mani tā nosauc. Nav gluži atbilstoši, bet diezgan patīkami ^^
Bet, protams, ja stopē, tad vienmēr jārēķinās ar nelielu staigāšanu. Līdz Džūkstei pašai nācās iet 8 km, bet mēs jau neesam nekādi vārguļi.
Nonākot īstajā svinēšanas vietā, biju vienkārši šokēta (patīkami) par to, cik vieta ir ideāla un vēl jo ideālāka priekš Jāņu svinēšanas. Un izrādījās, ka mums pat būs vieta klētiņā un telts nemaz nebija nepieciešama, bet laikam pirmo reizi gulēju gultā, kas man ir par īsu. Ziniet, cilvēkam, kas vienmēr bijis īsākais, tas negadās bieži.
Un visi sagatavošanas darbi tāpat aizņēma visu dienu. Un es biju vislēnākā vainagu pīšanā, bet esmu ļoti apmierināta ar rezultātu. Šobrīd šis rezultāts karājas virtuvē pie lampas un patīkami smaržo.

Kā tad nu Jāņos bez dziedāšanas un bija arī dejošanas mēģinājumi. Bet ugunskuram tā arī nepārlecu. Dīvaini. Vienmēr esmu to darījusi. Bet šis bija ritīgi liels un karsts. Pat sēžot pāris metru attālumā, svilināja seju.
Un saulīte arī tika sagaidīta, bet mākoņu dēļ pašu saulīti neredzējām. Beeeet skats bija apbrīnojams.


Bet tagad jūtos ārkārtīgi nogurusi. Bet rīt sākas Kurzeme.

1 komentārs:

  1. Lasu un domāju: vai tik Tu nesvinēji Jāņus tur, kur es? Bet tad iedomājos,ka noteikti to būtu pamanījusi!

    Siena šķūņi ir jauki!

    AtbildētDzēst