trešdiena, 2011. gada 9. februāris

Nāves roltoni

Man seko trīs Zanes un divas Lauras. Ko lai es tur izdaru? Tagad man ir maldīgi 11 sekotāji, lai gan patiesībā ir mazāk.

Viena svarīga ziņa, ka manai māsai ir gripa. Un tā pamatīgi. Tagad man ir bail.
Pati arī nejūtos spīdoši. Pilnīgi jāstaigā ar to ārsta masku apkārt.

Un vēl. Šodien mums bija tēlotājģeometrijas (kas nezin- tā ir rasēšana. vnk tēlotājģeometrija izklausās labāk) nodarbība un nācās diezgan pagaidīt, jo iepriekšējie bija vēl. Bet tie bija ārzemnieki visi. Nodarbība notika angļu valodā. Un bija daži melnādainie. Īstenībā viņi tiešām smuki izskatās. Es gan nezinu, kur prāts cilvēkam braukt uz Latviju uz rtu. Esmu diezgan pārliecināta, ka viņiem nepatīk :D Viens no melnādainajiem čaļiem mēģināja ar visiem aktīvi sakontaktēt. Viņš pajautāja kko ļoti dīvainu mums un ar viņa akcentu nevarēja saprast, ko viņš jautā. Jutos slikti, bet nācās trīs reizes pārjautāt. Jautāju viņam, no kurienes viņš ir. No Nigērijas. Interesanti, tiešām interesanti. Bet kko teica par Ukrainu. Laikam, ka tur parasti dzīvo. Es nesapratu atkal viņa akcenta dēļ. Tad es jautāju, kā viņam te patīk, uz ko, protams, negatīvu atbildi neviens tā neteiktu. Es tiešām šaubos, ka viņam te patīk. Bet nu tad es pārlieku nobijos, ka nesaprotu neko, ko viņš saka un viņš mani arī ne īpaši saprata, tāpēc atvadījos. Nākamreiz (ja tāda būs) centīšos vairāk. Negribas, lai viņš jūtas slikti.
Redz ko man izmet pirmā lapa googlē, kad ievadu Nigeria, attēlā.

Bet man ir prieciņš, ka pirmajā ģimnāzijā mums mācīja rasēšanu. Tiešām ļoti palīdz.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru