ceturtdiena, 2011. gada 17. februāris

Bezjēdzīgākais ieraksts

Es apsolos vairs nelasīt skype mākonīšus un draugiem el vē zembilžu uzrakstus.
Atkal esmu ātrāk skolā, ir saulīte un man pēc 10 min jāiet uz lekciju, bet uz garajām vēstulēm nepaspēju atbildēt.
Bibliotēkā ir jauni pufi.
Un vēl- man nepatīk piederēt. Un pavisam kopā ir 5433 Zanes. Tik daudz Zanes, kuras vēl jāiepazīst.
Tā ir Zaņu popularitātes līkne. Laikam tad, kad es būšu ōmīte, tad Zane būs tikai ōmīšu vārds.

2 komentāri:

  1. Es to noteikti esmu jau teikusi, bet devītās klases latviešu valodas eksāmena lasāmgabalā bija rakstīts, ka kaut kad (laikam pagājušā gadsimta sākumā, neatminos) Zanes vārdā sauca tikai vecas sievas tāpēc bija izskanējis priekšlikums to vārdu vispār izņemt no gadagrāmatas jeb kalendāra. Par laimi tas netika izdarīts. :)
    Tur, kur ir tas milzīgais kāpums, noteikti ir iznākusi "Pūt, vējiņi!" filma, tas bija vārda augšāmcelšanās laiks.
    Skumīgi, ka atkal tik strauji samazinājies jauno Zaņu skaits, bet neko darīt. Dažkārt man nepatīk, ka ir tik ļoti daudz vārdamāsu, traucē, bet Zanes ir foršas. ^^
    Nesen ziņās intervēja kādu ōmīti, tur bija rakstīts, ka viņa ir Zane, un tētis ļoti brinījās, ka vecumam neatbilstošs vārds. Bet droši vien tā jau arī būs, būs vesela ōmīšu Zaņu armāda. :D

    Bet kāpēc tu apsolies to visu nelasīt?

    AtbildētDzēst
  2. uhū. Komentārs ir garāks par pašu ierakstu :D
    jā. bija tev vesels stāstiņš, bet es nespēju iedomāties omīti ar vārdu Zane.

    Tāpēc, ka tas ir traucējoši. Un tad top iepriekšējais mans bloga ieraksts :D man nepatīk tam sekot līdz.

    AtbildētDzēst