ceturtdiena, 2011. gada 24. februāris

Īstenībā tagad ir baigie sūdi.
Es iedevu bloga adresi kursa biedrenei un jā. Man jau bija doma, ka nebūs labi, bet es nevarēju atturēties. Un laikam, ka tagad piepildās Lienes tālredzīgie pareģojumi :D Rīt mani apsolīja sist :D
(šitais varētu arī nepalīdzēt)

Šodien biju uz lekciju par seksualitāti. Jā, bija tīri interesanti.
Bet ne par to ir tēma. Es braucu otrdien uz Čehiju un man ir bail. Nu tas ir seminārs un būs jārunā angliski. Un vispār traki. Man jau ir bail, ka būs vienai jālido ar lidmašīnu. Bet nu uz Ameriku jau bija trakāk un tomēr es to izturēju. Bet ja vajag, tad jau visu var izdarīt. Bet man vajadzēs jūsu atbalstu.

Vēlviena lieta- man vairs nav stipendija.
Un man tik ļoti iepatikās rasēšana.

Bet vispār šitais ieraksts tās sadrumstalots, jo man nav īsti nekas, ko vajadzētu uzrakstīt.
Man vajadzētu atrast, kādu tēmu, ko pētīt, vai kaut kas, par ko izlasot, cilvēki tiešām kaut ko iegūtu. Šodien angļu valodā bija diskusija par bieži vien bezjēdzīgiem blogiem. Tātad, man ir tāds. Bet es nezinu, vai man par to būtu jāuztraucas.

Es iesaku Two Steps From Hell albumu All Drums Go To Hell. Nav galīgi tik sātaniski, kā izklausās. Vienkārši daudz smuku bungu. Lai gan nevienam šī bloga lasītājam tas varētu neinteresēt.
Mans mērķis ir iemācīties spēlēt vienu no šiem instrumentiem:
*bungas
*klavieres
*dūdas
Un tad es jutīšos piepildīta.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru