trešdiena, 2011. gada 23. februāris

-Es sen neesmu rakstījusi.
-Jā, neesmu gan.

Būtībā ir daudz ko stāstīt, bet man galīgi negribas iekrist dzīves atstāstīšanā. Nejauki. tas nozīmē, ka man nebūs iespējas pārlasīt un patīksmināties par to, ko es esmu labu izdarījusi šais dienās.
Sajūtas nav tās labākās. Atkal atradu no aukstuma un atkal ļoti salstu, bet tomēr nevaru atturēties no svārku vilkšanas.
Uuuun es atkal pazaudēju cimdiņu. Tikai vienu gan, bet tas jau neko nemaina. Tas nozīmē, ka man būs jāada vēlvieni pēc iespējas ātrāk. tas jau vairs nav normāli, bet es atkal ļoti skumstu pēc sava cimdiņa. Tagad man vairs nav siltu cimdu.
Vispār nelaimes mani vajā. Nu tādas maziņas, bet vienalga nejauki.
Jau semināra laikā visādi sevi savainoju, bet laikam nejutos savā ādā vienkārši.

Kāpēc nav izdomāts tāds aparāts, kas nosaka cilvēku interesantumu. Tam nevajadzētu būt tik sarežģīti.
Reizēm ir nepatīkami, ka visiem maniem draugiem ir tik interesantas dzīves, jo tas liek justies mazākam un neievērojamākam, bet no otras puses, varbūt, ka tas norāda uz to, ka manējā nevarētu būt tomēr tik sasodīti neinteresanta, ja mani draugi ir tik interesanti.

4 komentāri:

  1. tas būtu baisi, ja tāds būtu...
    un jebkurā gadījumā, tad būtu jāpielāgo katram individuāli, jo interesantums ir subjektīvs.

    es nemaz nemēģinu atturēties no svārku vilkšanas :D bet salst, tas gan

    AtbildētDzēst
  2. Es pat nenēsāju svārkus, bet biksēs jūtos drausmīgi dīvaini. :D

    Nu dzīve, ja viņa visu laiku ir interesanta, atkal vienā brīdī kļūst garlaicīga, jo visu laiku kaut kas notiek, pie kā jau pierasts. Būtu tik jauki, ja nekas nenotiktu.^^

    AtbildētDzēst
  3. Tāda aparāta ieviešana ir diezgan bezjēdzīga, jo cilvēka intresantums, pirmkārt, kā jau teica Liene, ir subjektīvs, otrkārt, to nevar tā vienkārši "paskatīties un noteikt", tur vajag to cilvēku iepazīt visādās situācijās un tā.

    No svārku vilkšanas nav jēgas atturēties. Mans subjektīvais novērojums liecina, ka svārkos tomēr ir siltāk kā biksēs. (varbūt vienkārši nervi atsalst tik ļoti, ka vairs nejūt salu).

    Tev turpmāk cimdiņiem vajag piemontēt tos striķīšus kā maziem bērniem, lai viņi paliek karājamies pie mēteļa, kad novelc attiecīgi cimdus un mēteli!

    AtbildētDzēst
  4. Nu bet tam aparātam būtu jāpielāgojas katram indivīdam atsevišķi.
    Tie ir mani sapņi.

    Jāaa. Ja godīgi tieši nesen biju par to (cimdu tehniku) domājusi. Pat tiešām domāju, ka tā varētu izdarīt, bet man bija bail, ka par mani smiesies :D Vajadzēja tomēr. Nākamajiem noteikti tā izdarīšu. Šobrīd man vairs nav tādu cimdu, ko būtu vērts montēt klāt. Tiiiik ļoti skumīgi.

    AtbildētDzēst