otrdiena, 2010. gada 19. oktobris

Manā novirzienā var izvēlēties četras specializācijas:
1. apģērbu tehnoloģija
2. tekstila tehnoloģija
3. apģērbu konstruēšana
4. apģērbu un tekstīliju patēriņzinību specializēšanas virziens
nu... kādas ir jūsu domas, kam es esmu radīta?


un šodien ar mani sāka runāt kkāds random čalis. RTU tā NEKAD nenotiek. Biju tik šokēta. Bet pēc tam es viņam laikam noriebos ar savu nepārtraukto muldēšanu.

6 komentāri:

  1. jā, man arī tie nosaukumi īsti neko neizsaka...
    tev viens tikai jāizvēlas?

    ha ha, es varu iedomāties, cik DAUDZ tu runāji, kad pēc pusotra mēneša beidzot kāds ar tevi tur sāka runāt :D varbūt viņi visi būtībā ir runīgi, viņiem tikai nepieciešams laiks, lai adaptētos :D

    AtbildētDzēst
  2. Nu nav tā, ka es pati to šobrīd ļoti saprotu, ko tur māca katrā :D jā. viens tikai jāizvēlas.
    vēl jau tas vēl nav jāizlemj. uz otro kursu laikam.


    nu man šķiet, ka es viņam ne īpaši patiku, jo viņš domāja, ka pirmā ģimnāzija ir nūģi un kad es teicu, ka es nevelkos piedzērusies mājās no vecrīgas, tad laikam viņš mani galīgi norakstīja :D

    AtbildētDzēst
  3. tas izklausās pēc drūma čaļa tev tur.. ;D šitādi kritēriji, pēc kuriem vērtēt cilvēkus. nu tik traģiski, ka mācījies labā skolā un nepiedzeries līdz ārprātam. ;D

    bet, jā, laiks vēl priekšā. būs ar laiku priekšmeti, kas dos priekšstatus un ļaus vieglāk izvēlēties. man šobrīd ir no visām specializācijām. jau nākamajā pusgadā sāku doties pa savu jomu! ^^

    AtbildētDzēst
  4. Es domāju, ka tev ir jāizvēlas trešais vai ceturtais variants. Trešais būs tuvāk dizainam, bet ceturtais izklausās noderēs ne tikai apģērbu biznesā, bet jebkur, ja vēlēsies veidot uzņēmumu.

    Man arī gadās random čaļi. Bija tā, ka uz Fizmatiem atbrauca kaut kādi 12.klasnieki no Kuldīgas paskatīties. Kad es gāju garām tam baram, Lāsma teica, ka visi noskatījušies ar lielām acīm uz manām kurpēm. LAikam vienus vienīgus nūģus bija gaidījuši... :)

    AtbildētDzēst
  5. Nu, Zane, loģiski, ka tev tādi daudz. Vienkārši rtu tā nav. es jau aizdomājos, ka viņš varbūt no lu tomēr.
    Un trešo es noteikti negribu. tur tās visas piegrieznes utt. baigi sarežģīti :D



    Mētra, kura ir tava joma tad?

    AtbildētDzēst