piektdiena, 2010. gada 22. oktobris



Ar manām smadzenēm oficiāli kaut kas nav kārtībā. šodien matemātikas kontroldarbā dabūju 2. Un, skatoties kļūdas, es nespēju saprast, kur tieši bija manas smadzenes tajā brīdī.
Pārrakstīt varēs tikai nākampiektdien tā kā nedēļu man būs jādzīvo ar divnieku.
Jūtos dziļi nelaimīga.

5 komentāri:

  1. būs jau labi, sevišķi, ja var pārrakstīt. es ticu, ka tu tur tāpat esi ļoti gudra :)

    es jau viduskkolā pieradu matemātikā gan pie 2, gan pie 1 :D

    AtbildētDzēst
  2. Visādi gadās :)
    Pārrakstot būs ok :)
    Visiem smadzenes reizēm aiziet makšķerēt, kad tās visvairāk vajag :D

    AtbildētDzēst
  3. paldies par atbalstu. man teica, ka galvenais jau nevienam neteikt un tad viss būs labi, bet es to ierakstu blogā :D fak.

    AtbildētDzēst
  4. nu, neesi māņticīga. tā būs vēl viena slikta atkarība. (:

    Un tu tiešām visu vari izdarīt, kā nākas. Lai nu kurš, mācoties RTU, bet tu noteikti!

    AtbildētDzēst
  5. Tā nebija māņticība. Tas bija domāts tā, ka ja neviens nezina, ka man ir 2, tad neviens nevar padomāt, ka es esmu stulba :D

    AtbildētDzēst