pirmdiena, 2010. gada 18. oktobris

basas kājas

IMPROVIZĀCIJA IR ŠAUSMĪGI NENORMĀLI BRIESMĪGA.
teātris nav mana lieta.

un šodien atkal pakāsu kāpšanu.
Ziniet, kas mani kaitina? Tas, ka šomēnes es satieku jau piekto sen neredzēto cilvēku un katrs no viņiem saka, ka mums ir noteikti jātiekas pie kādas tējas tases/alus kausa (tas ir atkarībā no cilvēka) un jāizrunājas, bet nekad neviens netiek satikts šādā veidā. Man jau sāk apnikt dzirdēt to teikumu. Man atliek tikai māt ar galvu un sajūsmināties, kaut arī es zinu, ka tas nekad nenotiks. ai ai ai.
Un man gribas naudu. Tomēr būtu jaukāk.

šajā mēnesī man ir viens ieraksts :O traki. ļoti traki.



un pēc kāda noteikta notikumu atklāsta, es aizdomājos par to- kurā brīdī tad sākas taureņi vēderā.
Es nespēju saprast, ka tā varētu būt pirmā reizē. Nu nevar būt tā, ka tu redzi to cilvēku pirmo reizi un tev JAU ir taureņi. Nu man tā nav bijis. Bet kurā brīdī tad tas sākas. Kā vispār sākas patikšana. Tu to saproti brīdī, kad viņu redzi, vai tu to saproti tad, kad neredzi.


Un atkal pabūšana Pienā bija. Bet man patīk Piens, kā vieta ar patīkamu interjeru, bet ne kā piektdienas vakara ballīte, kad ir piebāzts. Tāpēc bija forši. Un man neapnīk spēlēt jengu un man neapnīk klausīties, kā spēlē klavieres.
Un es šodien dzirdēju Nothing Else Matters klavieru izpildījumā. Es gribu.

Un tagad mēs zīmējam vīriešu figūru. jessss.
es gribu kafiju uz jumta.


ā. un aizvakar bija slimība ar milzīgiem drebuļiem. Man patīk drebēt (tā ir interesanta sajūta), bet man nepatīk, ja no drebēšanas sāp muskuļi. Un tas vispār ir nogurdinoši. No rīta pieceļoties bija tik pat izvārguša sajūta, kā pieceļoties no rīta pēc ilgstošu sāpju paciešanas, kā tas bija pirms diviem gadiem pēc plaušu karsoņa.
Bet tas nenozīmē, ka es ģērbjos biezāk. neapzinīgā Zane.



Uuuun ir pārvarētas arī iesvētības.
Ziniet- sajūta, kad pa tevi met olas, ir visai interesanta. Pat neteiktu, ka man nepatika. Tas nebija sāpīgi. žēl tikai, ka pēc tam ir viss netīrs un smirdīgs.
kanēlis ir mans bieds tagad.
Un es ceru, ka bildes neviens nepublicēs, lai gan gribētos redzēt.

8 komentāri:

  1. ēu, tu arī dabūji ēst kanēli?
    manējie to bija ielikuši kā sodu pie dažiem uzdevumiem, un viņiem bija baigais pārsteigums, kad es viņu vienkārši apēdu un man nekas šausmīgs nelikās :D

    tu arī esi slima? man tagad esot plaušu karsonis, bet es vismaz sāku viņa dēļ pat cepuri valkāt...
    tas par drebēšanu izklausās diezgan nopietni.
    veseļojies :(

    par tiem cilvēkiem es tev tik ļoti piekrītu. vienīgi man tā ir jau pailgu laiku, bet joprojām riebjas, ka cilvēki tā dara. nu vienīgi nebūtu baigi traki, ja pati tos cilvēkus negribētu vairs satikt, bet tā parasti nav.

    AtbildētDzēst
  2. jāaaaa. bija vienā punktā jāēd vai nu žļurga, kur bija viss iespējamais, vai kanēlis. man iekrita kanēlis un tas bija briesmīgi.
    Es nesaprotu, kā tu to varēji. cik daudz tev bija jāēd? Es visu trasi vēl rīstījos no tā kanēļa un pēc tam arī visu vakaru man kanēlis rīklē sēdēja.

    un tu ar plaušu karsoni vienkārši staigājies apkārt? :O es pēc tās drebuļu nakts biju vesela uzreiz. ja nu vienīgi bišku kakls sāp.


    nu 2 no 5iem es tiešām negribēju satikt, bet vienalga teicu, ka noteikti vajag, jo zināju, ka tāpat tas nenotiks.
    ar tiem, ko gribas satikt, ir sāpīgāk.

    AtbildētDzēst
  3. viena neliela karotīte. drusku aplipa ap zobiem, tā ka pēc tam kādu laiku nesmaidīju, baidoties, vai man nav brūni zobi, bet nu nekas izcili pretīgs man tas tik un tā nelikās :D

    nu man pēc rentgena vienkārši teica, ka esot. nav tā, ka es viņu ļoti izjustu. tici man, drebuļi izklausās daaaudz trakāk. un es kādas 4 dienas biju mājās, bet es vairāk vienkārši nespēju izturēt, bija jātiek kaut kur ārā. un, kad esmu ārā, jūtos daudz veselāka.

    AtbildētDzēst
  4. nu man bija ēdamkarote ar vēl kaudzi tik lielu, cik vispār liela turējās virsū.
    tas bija drausmīiiiigi. viņš man saskrēja rīklē un vēl divas dienas mana balss bija par pustoni zemāka.
    bet nu man kkā vistrakāk iedarbojās. jo vienam čalim bija tas pats, bet viņam ātri pārgāja.


    nu tu uzmanies. jo meitene, kas man toreiz blakus gulēja bija staigājusi ar plaušu karsoni kādu mēnesi pat nezinādama, ka viņai tāds ir, kad vienreiz skolā noģība un pēc tam mēnesi gulēja slimnīcā. tur tiešām vajag uzmanīties.

    AtbildētDzēst
  5. Vai tad kanēlis ir tik traks? Jocīgi.

    Uuuun, nepamet teātri (giggle)

    AtbildētDzēst
  6. liekas jau ka nav, bet IR.
    viņu NEVAR norīt. es mēģināju un viņš sasprūda rīklē un mocīja mani. un man nebija īsti ūdens, ko uzdzert.
    es tagad būtu gatava ēst jebko, tikai ne kanēli.

    un tu nevari iedomāties cik man tur šausmīgi iet :D

    AtbildētDzēst
  7. Tas ir līdzīgi ka ar Selgas cepumiem? (kad saka, ka nevar vairāk par 5iem apēst minūtē) XD

    Es varēšu iet paskatīties? :D

    AtbildētDzēst
  8. nu gandrīz tikai trakāk :D

    ā. nu par to es nezinu. būtībā jau trešdienās var atnākt. Nezinu, cik visiem tas varētu patikt, bet tas arī nav baaaigi interesanti tur. bet visu jau var sarunāt (:


    un mums vēlaizvien ir jāpārbauda īstenībā tā selgas cepumu teorija :D

    AtbildētDzēst