piektdiena, 2011. gada 8. aprīlis

Vienā gabalā

Man tiešām vajadzētu pamatīgi izšķirot savas prioritātes un izprast sevi.

Šobrīd ir tāda sajūta, ka ik minūti es raujos uz simtdivdesmitpiecām pusēm gluži vienkārši tāpēc, ka es nespēju izcelt to, ko es vēlos visvairāk un mēģinu ietvert visu.
Tam nevajadzētu būt tik grūti.
Bet zāle vienmēr ir zaļāka otrā žoga pusē. Kāpēc?

Reizēm arī straume mūs aiznes uz vietām, kas ir tieši priekš mums. Kāpēc mums cīnīties par lietām, kas iespējams nemaz nenesīs mums to, ko mēs vēlamies?

5 komentāri:

  1. Ak, dievs! Viss mans garais komentārs pazuda. Eh, jāsāk no gala...

    Tāpēc, ka tu iztēlojies, ka tur [otrpus žogam] viss ir zaļāks, nevis esi otrā pusē. Domas nav tas pats, kas īstenība.

    Parasti jau ir grūti. Vismaz lielākajā daļā gadījumu.

    Nesen vēl runāju par to, ka lēmumu pieņemšana ir visgrūtākā lieta. Kad tas izdarīts, tad jau viss ir elementāri, bet līdz tam brīdim tik tiešām iznāk rauties uz visām pusēm, brīžam uzvesties pavisam nejēdzīgi un nesaprotami, bet tad pienāk brīdis, kad lēmums tiek izdarīts, un viss prātā kļūst saprotamāks. Nu, ir skaidrs ko darīt un ko ne, kas svarīgi un kas ne. hm :)

    AtbildētDzēst
  2. o, tev ierakstiem ražīgs laiks. bet izklausās, ka tev ir reāli grūti tagad. turies! un par tiem reiboņiem tu skaties, varbūt vajag aiziet pie ārsta, ja viņi tā bieži atkārtojas? (jo, pazīstot tevi, es domāju, ka nav tā, ka tu izdomāji nedēļu neēst vai ko tādu).

    un tas ir vienmēr grūti izlemt par prioritātēm, manuprāt. vienīgi tad ne, ja ir ļoti šaurs interešu loks vai ļoti stiprs un nosvērts cilvēks.

    AtbildētDzēst
  3. Bet ilūzija jau pēc idejas nav tik spilgta kā realitāte. Nu vismaz tas ir tā parastiem mirstīgajiem cilvēkiem man liekas.

    Bet nevar nepieņemt lēmumus vispār? šobrīd liekas, ka es nekad mūžā ne par ko nepieņemšu lēmumus. Tas ir tik grūti. esmu neizlēmīga.

    Jā. vienā dienā uzrakstīju visus, lai ir miers. Un sadalīju pa četriem, lai tomēr ir kaut kāda kārtība un nav viss kopā vienā.
    Jā, nedēļu neēst es vienkārši nespētu :D
    Mans interešu loks laikam ir pilnīgi visu aptverošs.

    AtbildētDzēst
  4. Oi, es pilnīgi apjuku no jaunā blogu ierakstu pieplūduma!

    AtbildētDzēst
  5. manuprāt, pietiek ar to, ka ideja ir idealizēta, un tas visu maitā. (:

    nu, neizlemjot dzīve ir grūtāka, manuprāt.

    AtbildētDzēst