otrdiena, 2011. gada 3. maijs

PIENS

Šodien pēc manis rindā Maximā stāvēja kāds jaunietis un viss viņa pirkums bija PIENS.
Es ļoti sajūsminājos par šo faktu. Es pilnīgi varu iedomāties, ka, braucot mājās, viss ko viņam pēkšņi sagribējās, bija piens, un tā nu viņš lēnā gaitā aizstaigājās līdz veikalam un nopirka šo brīnišķīgo lietu.
Starp citu, piens bija arī viena no lietām, ko es pirku. Jo ir brīži, kad pienu vienkārši sagribas.

Kad es priecīga par savu litru piena ieleju viņu savā alus kausā, tad man sāk piesieties kaķis, bet piens ir tikai pašā apakšā, tāpēc viņam diez ko neveicas ar tā izķeksēšanu ar ķepu. Bet kad es ieleju viņa bļodiņā pienu, tad viņš protams neizdzer. Šobrīd es savu pienu esmu izdzērusi, bet kaķa bļodiņā piens vēl ir. tas ir nudien kaitinoši. Tāpēc man nepatīk kaķi.


2 komentāri:

  1. man ļoti patīk šis ieraksts! ja te būtu "like" podziņa, es viņu kādas 5 reizes piespiestu. un visu laiku var ļoti dzīvi iztēloties, kā tas ir.

    Par tavām un kaķa attiecībām kā vienmēr smieklīgi :) Un pēdējais teikums vispār :D

    AtbildētDzēst
  2. Liene, es apbrīnoju tavu sajūsmu par maniem bezjēdzīgajiem ierakstiem.
    Tik smieklīgi. :D

    AtbildētDzēst