otrdiena, 2011. gada 10. maijs

Kā gan es varētu dzīvot bez māsas?

  • Kurš būtu tas, kuru es mīlētu un ienīstu visvairāk?
  • Kurš gan būtu tas, kas man 12 gadu vecumā teiktu, ka viņas sarunās varēšu klausīties tikai tad, kad man būs 14?
  • Kurš būtu tas, kas man stāstītu, kas ir prezervatīvi?
  • Kurš būtu tas, kas man iemācītu kauties bērnībā? bet iemācītu apstāties tad, kad ir īstu sāpju kliedzieni.
  • Kurš man būtu iemācījis, ka ne vienmēr var dabūt to, ko es gribu?
  • Kurš būtu rakstījis manus glītrakstus pamatskolā?
  • Kurš būtu ar mani kopā meklējis Ziemassvētku dāvanas jau iepriekš?
Bet vispār man vislielākais prieks ir par to, ka ja es dzīvē neko nesasniegšu, tad mana māsa pilnīgi noteikti kļūs par sabiedrībai derīgu cilvēku un tad radinieki nevarēs pārmest sev, ka nemāk audzināt bērnus, jo viens taču izauga tīri sakarīgs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru